Hűségprogram egy brit étteremlánc számára
Cégünk segítségével a Grass Roots egy, az Egyesült Királyság egész területén működő étteremlánc számára indított el pontgyűjtő hűségkártya-programot, 20 milliós fogyasztói bázist célozva meg ezzel.
A P92 segítségével a Grass Roots a vendéglátóipar egyik vezető cégének három étteremlánca számára épített ki hűségprogramot. Mindhárom étteremlánc különböző arculattal és ajánlattal rendelkezik, de ugyanazt a háttérfelületet használják. A cél a meglévő, alapvető fogyasztói kapcsolatokat illetően méretgazdaságosság elérése, valamint a fogyasztó tranzakcióinak egységes megjelenítése.
Célzott kommunikációs eszközök használatával, valamint a hűséges fogyasztók számára kialakított jutalmazási rendszerrel, az étteremláncok új vendégeket is képesek magukhoz csábítani megnyerő ajánlataikkal.
A program először csak az egyik étteremlánc számára lett kifejlesztve, amit később még kettő követett, így ma már három különböző arculatot, honlapot és kommunikációs eszközöket használó programról beszélünk.
A program az első ilyen volt a piacon, és a rendkívül szoros határidőkkel sikerült teljesíteni. Az eredmények minden várakozást felülmúltak, nőtt az éttermek forgalma, a fogyasztás és a fogyasztókról alkotott ismeret.
Tények
- Hozzávetőlegesen 10 millió kiküldött email az elmúlt évben
- Több mint 50 email-változat megy ki rendszeresen
- A vendégek akár 110%-kal többet költenek
- A vendégek alkalmankénti fogyasztása nagyobb arányban nő